Memalukan! Dewan Perak hanya bersidang setengah hari, BN diselar tidak serius untuk menyelesaikan masalah rakyat! Sebarkan!

(8-8-2017)

Memalukan! Dewan Perak hanya bersidang setengah hari, BN diselar tidak serius untuk menyelesaikan masalah rakyat! Sebarkan!

HARAPAN untuk Malaysia Negaraku!

Dulu rakyat Malaysia atas pagar tiada pilihan selain dari BN. Ramai masih percaya hanya BN yg mampu memerintah Malaysia dgn baik dari segi kestabilan ekonomi, aman damai dan membawa Malaysia kearah negara maju.

Tapi kini, rakyat mempunyai pilihan lain. Kerana modal untuk kestabilan ekonomi, aman damai dan berwawasan sudah tidak laku lagi. Semua sudah dicemari, malah dihancurkan.

Dimana stabilnya ekonomi bila ringgit jatuh merudum, kos taraf hidup meningkat mendadak, akibat kegagalan & penyekewengan pemerintah, dimana aman damainya hidup, disebalik kejadian Lahad Datu, MH370, MH17 dan lain2, dimana wawasannya negara apabila hutang meningkat saban tahun.

Oleh itu rakyat atas pagar tak ragu2 lagi utk berubah ke arah ‘government in waiting’ yg dibentuk oleh HARAPAN dibawah pimpinan bekas Presiden BN yg cemerlang selama 22 tahun.

Tiada apa lagi yg BN boleh tawarkan selain menakut2kan rakyat dgn sentimen DAP dan melayu bakal hilang kuasa.

Bila senjata takutkan rakyat diguna. Ia jelas menunjukkan mereka sungguh terdesak.

Ubah, misi kita bersama. ??