Keindahan Bulan Ramadan : Ahli Parlimen Taiping Nga Kor Ming (DAP) dijemput Berbuka Puasa di masjid, beri sumbangan kepada masjid & beli baju raya kepada kanak-kanak Islam. Keharmonian yang cukup cantik, negaraku kita bina semula!

(11-6-2017)

Keindahan Bulan Ramadan

Keindahan Bulan Ramadan : Ahli Parlimen Taiping Nga Kor Ming(DAP) & ADUN Pokok Assam Teh Kok Lim dijemput berbuka puasa di masjid, beri sumbangan kepada masjid & membeli baju raya kepada kanak-kanak beragama Islam. Inilah keindahan ajaran Islam sebenar yang maha penyayang & pemimpin yang berkhidmat & berbakti untuk semua. Negaraku kita bina semula! ??

经济不公不义将掀改变之风,火箭指年轻选票可成造王者。

经济不公不义将掀改变之风
火箭指年轻选票可成造王者

(太平 12 日讯)

霹雳州行动党主席倪可敏指从英国大选的结果可以看出,政府施政造成的不公义将导致社会吹起改变之风,而来屆大选新增加的300万年轻选民将可成造王者!

也是太平国会议员的倪可敏指出,英国保守党受挫,不是败于工党、而是败于施政的不公义及200万名首次投票的年轻选民求变,这证明如果一个政府施政不注重社会公义,这个政府势必将付上重大代价。

倪可敏指出,与英国比较,国阵政府近年把国家管理得一团糟,民生津贴全取消,贪污腐败益彰显、国家货币猛插水、种族宗教极端主义更抬头,混乱危机一个接一个,国家如今缺乏亷正的领导,改变已经是国人唯一的出路。

大马沦丑闻出口国

倪可敏指出,从一马公司丑闻开始、沙巴水门案、FGV危机乃至安华主控官收款近千万等等大案,不幸的我国已经沦为「丑闻出口国」,因此人民必须拿出決心,来屆大选推举一个真正廉洁的新政府,力挽汪澜、拯救国家。

访后廊车祸青年黃俊卿

倪可敏今早率太平火箭服务团队到后廊拜访车祸青年黃俊卿,献上关怀也送上奶粉。黃俊卿去年放工时不幸遇上车祸导致癱痪,行动党知悉后不但通过医药局捐出500令吉,后廊州议员廖泰义等也协助他筹获愈三万令吉医药费,充分发挥雪中送炭的精神。今天出席探访活动的也包括保阁亚三州议员郑囯霖、妇女组主席郑丽云及黄俊卿的太太雷彩虹。

(图):太平行动党国州议员探访后廊车祸青年黄俊卿并送上奶粉表示关怀。左起郑国霖、倪可敏、廖泰义与雷彩虹。


Kisah sedih Ramadan : Gang UMNO & PAS serang Ahli Parlimen Kluang( DAP) yang edar buah kurma kepada umat Islam. Siapa yang cemar imej Islam? Anda nilai sendiri.

(11-6-2017)

Kisah sedih Ramadan : Gang UMNO & PAS serang Ahli Parlimen Kluang( DAP) yang edar buah kurma kepada umat Islam. Siapa yang cemar imej Islam? Anda nilai sendiri.

Menurut Liew Chin Tong, salah seorang daripada kumpulan pemuda yang menghalang rombongan Pakatan Harapan (PH) memasuki bazar bahagian jualan kering dikenali dengan nama Ali Itik. Beliau yang memakai t-shirt merah dengan tulisan jawi tertera perkataan ‘Hidup Melayu Bersatu’ telah mengeluarkan kata-kata kesat dan memaki hamun dengan nada yang kuat.

Ali Itik juga telah bertindak kasar dengan menghayun tangan mengenai ke muka salah seorang petugas PH dan beliau sendiri sehingga cermin mata Ahli Parlimen Kluang tersebut jatuh ke tanah. Berikutan insiden ini, Chin Tong telah membuat satu laporan polis lewat malam tadi.